Facebook

Σύμφωνα με τις έρευνες που έχουν διεξαχθεί τα τελευταία έτη το Facebook είναι η πρώτη ιστοσελίδα κοινωνικής δικτύωσης σε παγκόσμιο επίπεδο. Αυτο θα έχει ως αποτέλεσμα οι περισσότερες επιχειρήσεις και ελεύθεροι επαγγελματίες επιδιώκουν να βρίσκονται στις χορηγούμενες διαφημίσεις του ιστοτόπου αυτού.

Γιατί να επιλέξω το Facebook;

Γιατί το Facebook μπορεί σχετικά εύκολα να “ανεβάσει” μια ιστοσελίδα στις προτεινόμενες εφόσον τηρεί κάποια κριτήρια (πχ. έχει καλό περιεχόμενο, έχει λέξεις και viral φράσεις, ενδιαφέροντα άρθρα κλπ). Μια επιχείρηση αν χρησιμοποιήσει σωστά το Facebook τότε μπορεί πολλαπλασιάσει τα κέρδη της. Όμως, αν μια επιχείρηση προσπαθήσει να ύπουλο τρόπο (ψεύτικές υπηρεσίες, fake news (ψεύτικα νέα) και λοιπές τεχνικές) τότε το Facebook όπου εντοπίζει το όνομα του ιδιοκτήτη και σελίδες του τις “κατεβάζει”. Συνεπώς, μπορεί κάποιος που έχει βασικές γνώσεις του Facebook Ads να φτιάξει μια διαφήμιση και πιθανόν λόγω άγνοιας ή λανθασμένων χειρισμών έχει μόνιμο “κατέβασμα” από το Facebook. Αυτό μπορεί να αποφευχθεί αν αναλάβει την καμπάνια σας η εταιρεία μας για τα βέλτιστα αποτελέσματα και κέρδη.

Τι Budget πρέπει να διαθέσω;

Το Budget που πρέπει να διαθέσει μια επιχείρηση για να διαφημιστεί στο Facebook εξαρτάται από τους βραχυπρόθεσμους και μακροπρόθεσμους στόχους της. Ας δούμε δύο τύπους επιχειρήσεων, αυτές που εργάζονται όλο το χρόνο και αυτές που εργάζονται εποχιακά. Οι επιχειρήσεις που εργάζονται όλο το χρόνο, συνήθως, επιδιώκουν να έχουν σταθερό ετήσιο Budget εφόσον έχουν σταθερούς πελάτες ενώ οι επιχειρήσεις που δουλεύουν εποχιακά επιδιώκουν να κάνουν τις μέγιστες πωλήσεις σε μικρό χρονικό διάστημα. Οπότε, οι δυό τύποι επιχειρήσεων μπορούν να διαθέσουν τα ίδια χρήματα σε διαφορετικό χρονικό διάστημα, πχ. 4 μήνες ή 12 μήνες, με (πιθανό) αποτέλεσμα τις ίδιες πωλήσεις σε διαφορετικό βάθος χρόνου.

Πόσο καιρό να “τρέχει” η καμπάνια;

Η καμπάνια είναι συνήθως ανάλογη με το Budget που διαθέτει μια επιχείρηση σε βάθος χρόνου. πχ. μια επιχείρηση μπορεί να θέλει να προσελκύσει μαθητές για πανελλήνιες σε ένα φροντιστήριο για εγγραφές το Σεπτέμβριο συνεπώς θα είναι επιθυμητό να τρέξει 2-3 μήνες πριν μια διαφήμιση για το συγκεκριμένο θέμα. Η ίδια επιχείρηση αν θέλει να πουλήσει βοηθήματα και βιβλία σε μαθητές εκτός φροντιστηρίου για τις πανελλήνιες θα πρέπε να τρέχει διαφήμιση από τον Σεπτέμβριο μέχρι τον Απρίλιο ώστε να προσελκύσει πιο μεγάλο κοινό.

Με δυό λόγια, το χρονικό διάστημα της καμπάνιας εξαρτάται από το είδος της επιχειρήσης.