Google

Σύμφωνα με τις έρευνες που έχουν διεξαχθεί εν έτει 2021 η Google είναι η πρώτη μηχανή αναζήτησης σε παγκόσμιο επίπεδο. Αυτο θα έχει ως αποτέλεσμα οι περισσότερες επιχειρήσεις και ελεύθεροι επαγγελματίες επιδιώκουν να βρίσκονται στα πρώτα αποτελέσματα της Google.

Γιατί να επιλέξω την Google;

Γιατί η Google μπορεί σχετικά εύκολα να “ανεβάσει” μια ιστοσελίδα στην κατάταξη εφόσον τηρεί κάποια κριτήρια (πχ. πιστοποιητικό ασφαλείας SSL, έχει λέξεις – κλειδιά, καλό SEO, κλπ). Μια επιχείρηση αν χρησιμοποιήσει σωστά την αναζήτηση της Google τότε μπορεί πολλαπλασιάσει τα κέρδη της. Όμως, αν μια επιχείρηση προσπαθήσει να ύπουλο τρόπο (Black Hat SEO και λοιπές τεχνικές) τότε η Google όπου εντοπίζει το όνομα του ιδιοκτήτη και σελίδες του τις “κατεβάζει” σε Rank και σχεδόν τις εξαφανίζει από τα αποτελέσματα. Συνεπώς, μπορεί κάποιος που έχει βασικές γνώσεις του Google Ads να φτιάξει μια διαφήμιση και πιθανόν λόγω άγνοιας ή λανθασμένων χειρισμών έχει μόνιμο “κατέβασμα” στην κατάταξη στην Google. Αυτό μπορεί να αποφευχθεί αν αναλάβει την καμπάνια σας η εταιρεία μας για τα βέλτιστα αποτελέσματα.

Τι Budget πρέπει να διαθέσω;

Το Budget που πρέπει να διαθέσει μια επιχείρηση για να διαφημιστεί στην Google εξαρτάται από τους βραχυπρόθεσμους και μακροπρόθεσμους στόχους της. Ας δούμε δύο τύπους επιχειρήσεων, αυτές που εργάζονται όλο το χρόνο και αυτές που εργάζονται εποχιακά. Οι επιχειρήσεις που εργάζονται όλο το χρόνο, συνήθως, επιδιώκουν να έχουν σταθερό ετήσιο Budget εφόσον έχουν σταθερούς πελάτες ενώ οι επιχειρήσεις που δουλεύουν εποχιακά επιδιώκουν να κάνουν τις μέγιστες πωλήσεις σε μικρό χρονικό διάστημα. Οπότε, οι δυό τύποι επιχειρήσεων μπορούν να διαθέσουν τα ίδια χρήματα σε διαφορετικό χρονικό διάστημα, πχ. 4 μήνες ή 12 μήνες, με (πιθανό) αποτέλεσμα τις ίδιες πωλήσεις σε διαφορετικό βάθος χρόνου.

Πόσο καιρό να “τρέχει” η καμπάνια;

Η καμπάνια είναι συνήθως ανάλογη με το Budget που διαθέτει μια επιχείρηση σε βάθος χρόνου. πχ. μια επιχείρηση μπορεί να θέλει να προσελκύσει μαθητές για πανελλήνιες σε ένα φροντιστήριο για εγγραφές το Σεπτέμβριο συνεπώς θα είναι επιθυμητό να τρέξει 2-3 μήνες πριν μια διαφήμιση για το συγκεκριμένο θέμα. Η ίδια επιχείρηση αν θέλει να πουλήσει βοηθήματα και βιβλία σε μαθητές εκτός φροντιστηρίου για τις πανελλήνιες θα πρέπε να τρέχει διαφήμιση από τον Σεπτέμβριο μέχρι τον Απρίλιο ώστε να προσελκύσει πιο μεγάλο κοινό.

Με δυό λόγια, το χρονικό διάστημα της καμπάνιας εξαρτάται από το είδος της επιχειρήσης.